بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس

«کانون تحلیل و بررسی...»

«کانون تحلیل و بررسی...»

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور طبس گفت: باید با جدیت تمام با دشمن برخورد کنیم؛ چراکه تجربه مذاکرات دو ساله نشان داد که دیپلماسی لبخند جوابگو نیست.

فهیمه سادات حقانی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در بیرجند، با اشاره به نقض عهد کردن آمریکایی‌ها در موضوع برجام و تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: پیش بینی چنین شرایطی سخت نبود، با توجه به عهدشکنی‌های مکرر دولت آمریکا و پایبند نبودن به آنچه که خود از آن دم می‌زند، امری دور از واقع نبود، اما متاسفانه عده‌ای با بزک کردن آمریکا در تلاشند تا خلاف آنچه را که هست به مردم نشان دهند و نگاه‌ها را نسبت به دولت آمریکا تغییر دهند تا به مقاصد و اهداف خود که‌‌ همان رابطه با آمریکاست دست یابند.

 

وی افزود: نقض عهد از سمت آمریکا چیز جدیدی نیست که از شنیدنش تعجب کنیم، این وعده قرآن است که یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر اینکه به دین آن‌ها در بیایی.

 

این فعال دانشجویی با بیان اینکه دیگر زمان لبخند زدن و روی خوش نشان دادن تمام شده است و ما باید قاطعانه در برابر اقدامات ضد و نقیض دولتمردان آمریکا بایستیم، گفت: باید با جدیت تمام با دشمن برخورد کنیم؛ چراکه تجربه مذاکرات دو ساله نشان داد که دیپلماسی لبخند جوابگو نیست.

 

حقانی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بار‌ها فرمودند نمی‌توان به آمریکا خوش بین بود، گفت: اگر در این دو سال با تکیه بر توان داخلی، نیازمان را از درون مرتفع می‌کردیم، می‌توانستیم به رشد اقتصاد مقاومتی کمک کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: سال‌های تحریم برکاتی دارد که در حال حاضر می‌شود آن را حس کرد، رشد شکوفایی جامعه در تحریم ثابت کرده که ما می‌توانیم با توکل بر خدا و مدد از او، روی پای خود بایستیم.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی