بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس

«کانون تحلیل و بررسی...»

«کانون تحلیل و بررسی...»

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

فهیمه سادات حقانی در گفتگو با خبرنگار زن امروز ، با بیان اینکه آمریکا همیشه در پی نفوذ در تمامی کشورها خصوصا کشورهای اسلامی،بوده است گفت: هدف آمریکا تحت سلطه درآودن کشورهاست ،اما ملت ایران، ملتی نیست که به سادگی، زیر بار ظلم رود و عقب بنشیند و طبق آیات قرآن ،اگر ویژگی استکبار ستیزی در مسلمان نباشد، باید به مسلمانی اش شک کرد..

 

 

وی با اشاره به اینکه علت "مرگ بر آمریکا " گفتن ما نیز در حقیقت مخالفت با سیاست ها و جنایات آمریکاست گفت: با این کار به آن ها می فهمانیم که  باور و ایمان داریم که آمریکا، هنوز همان آمریکاست

 

 

 

 

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس گفت: چندین سال پیش، آمریکا با پذیرفتن پروتکل الحاقی توسط عراق به این کشور نفوذ پیدا کرد و با بررسی اماکن و تسلیحات نظامی این کشور، به بهانه ی وجود سلاح کشتار جمعی به آن حمله کرد که در نهایت مشخص شد، دروغی بیش نبوده است و این سندی شد برای غیرقابل اعتماد بودن آمریکا. مدتی قبل نیز ، جیسون رضائیان به عنوان روزنامه نگار آمریکایی که بعنوان جاسوس در ایران فعالیت می کرد، دستگیر شد و اعترافات قابل تاملی داشت. این ها همه حاکی از آن است که آمریکا پیوسته درصدد نفوذ در کشور و فعالیت علیه جمهوری اسلامی ایران است و میطلبد تا با هوشیاری و بصیرت،. مانعی در برابر آن شویم.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه افرادی که با خاطره گویی می خواهند چهره دیگری از آمریکا به جوانان نشان دهند یا مغرض اند و یا از روی حماقت و سادگی دست به بزک کردن آمریکا میزنند گفت: آمریکا تا کنون موفق به جلب اعتماد  جمهوری اسلامی نشده است و پی در پی با انجام اقدامات موذیانه خود،. چهره ای را که دیگران برایش بزک کرده اندرا پاک می کند و حتی با اجرای توافق با آمریکا نمی شود خوی استکباری او را فراموش کنیم

 

 

 

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس گفت:در سیزده آبان سال ۵۸ نیز عده ای از دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه ی جاسوسی به این نکته رسیدند که آمریکا در هر موقعیتی به دنبال بدست آوردن اطلاعاتی علیه ایران و بکار بستن آن دارد. و ما جوانان بعنوان ادامه دهنده ی راه گذشتگان،. نباید اجازه ی نفوذ و سلطه ی شیطان بزرگ را به کشورمان بدهیم.

 

 

 

 

حقانی افزود: برخی با تعریف خاطرات خودساخته، سعی در مصادره ی امام رحمت الله به نفع خود و افکار و عقاید خود دارند تا از این راه چهره ی خود و هم فکرانشان را تطهیر نمایند،. اما الحمدلله امام در وصیت نامه ی خود با اشاره به این گونه افراد هشدار داده اند و ملت را از خطر آنان آگاه کرده اند.

 

 

 

 

وی افزود: در کارنامه ی تاریخ ۳۰۰ ساله ی اخیر، آمریکا یکی از متجاوزترین کشورها بوده است و بیش از ۲۰۰ سال است که به ملت های ضعیف برای چپاول منابع و یا سرکوب آزادی خواهی و استقلال طلبی شان، تجاوز کرده! این یعنی که او یک دولت وحشی، آدم کش و منفعت طلب و دشمنان  او آزادی خواه، شجاع و عزتمندند.!

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۴
دانشجو