بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس

«کانون تحلیل و بررسی...»

«کانون تحلیل و بررسی...»

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس

فهیمه سادات حقانی در گفتگو با خبرنگار زن امروز ، با بیان اینکه آمریکا همیشه در پی نفوذ در تمامی کشورها خصوصا کشورهای اسلامی،بوده است گفت: هدف آمریکا تحت سلطه درآودن کشورهاست ،اما ملت ایران، ملتی نیست که به سادگی، زیر بار ظلم رود و عقب بنشیند و طبق آیات قرآن ،اگر ویژگی استکبار ستیزی در مسلمان نباشد، باید به مسلمانی اش شک کرد..

 

 

وی با اشاره به اینکه علت "مرگ بر آمریکا " گفتن ما نیز در حقیقت مخالفت با سیاست ها و جنایات آمریکاست گفت: با این کار به آن ها می فهمانیم که  باور و ایمان داریم که آمریکا، هنوز همان آمریکاست

 

 

 

 

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس گفت: چندین سال پیش، آمریکا با پذیرفتن پروتکل الحاقی توسط عراق به این کشور نفوذ پیدا کرد و با بررسی اماکن و تسلیحات نظامی این کشور، به بهانه ی وجود سلاح کشتار جمعی به آن حمله کرد که در نهایت مشخص شد، دروغی بیش نبوده است و این سندی شد برای غیرقابل اعتماد بودن آمریکا. مدتی قبل نیز ، جیسون رضائیان به عنوان روزنامه نگار آمریکایی که بعنوان جاسوس در ایران فعالیت می کرد، دستگیر شد و اعترافات قابل تاملی داشت. این ها همه حاکی از آن است که آمریکا پیوسته درصدد نفوذ در کشور و فعالیت علیه جمهوری اسلامی ایران است و میطلبد تا با هوشیاری و بصیرت،. مانعی در برابر آن شویم.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه افرادی که با خاطره گویی می خواهند چهره دیگری از آمریکا به جوانان نشان دهند یا مغرض اند و یا از روی حماقت و سادگی دست به بزک کردن آمریکا میزنند گفت: آمریکا تا کنون موفق به جلب اعتماد  جمهوری اسلامی نشده است و پی در پی با انجام اقدامات موذیانه خود،. چهره ای را که دیگران برایش بزک کرده اندرا پاک می کند و حتی با اجرای توافق با آمریکا نمی شود خوی استکباری او را فراموش کنیم

 

 

 

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس گفت:در سیزده آبان سال ۵۸ نیز عده ای از دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه ی جاسوسی به این نکته رسیدند که آمریکا در هر موقعیتی به دنبال بدست آوردن اطلاعاتی علیه ایران و بکار بستن آن دارد. و ما جوانان بعنوان ادامه دهنده ی راه گذشتگان،. نباید اجازه ی نفوذ و سلطه ی شیطان بزرگ را به کشورمان بدهیم.

 

 

 

 

حقانی افزود: برخی با تعریف خاطرات خودساخته، سعی در مصادره ی امام رحمت الله به نفع خود و افکار و عقاید خود دارند تا از این راه چهره ی خود و هم فکرانشان را تطهیر نمایند،. اما الحمدلله امام در وصیت نامه ی خود با اشاره به این گونه افراد هشدار داده اند و ملت را از خطر آنان آگاه کرده اند.

 

 

 

 

وی افزود: در کارنامه ی تاریخ ۳۰۰ ساله ی اخیر، آمریکا یکی از متجاوزترین کشورها بوده است و بیش از ۲۰۰ سال است که به ملت های ضعیف برای چپاول منابع و یا سرکوب آزادی خواهی و استقلال طلبی شان، تجاوز کرده! این یعنی که او یک دولت وحشی، آدم کش و منفعت طلب و دشمنان  او آزادی خواه، شجاع و عزتمندند.!

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی