بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس

«کانون تحلیل و بررسی...»

«کانون تحلیل و بررسی...»

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در بیرجند، با اشاره به پیدا شدن سکه و سیم‌کارت در بند مهدی هاشمی گفت: این اقازاده مثل بقیه دانه درشت ها در زندان فکر کرده که تافته جدا بافته است و می تواند زندان را برای خودش هتل کند.

 

وی با بیان اینکه استفاده از تجربه آشنایان و دوستان در بردن تلفن همراه به زندان بی تاثیر نبوده است، افزود: بردن سکه به داخل زندان به احتمال زیاد برای رشوه به زندانبان یا افرادی بوده که آنجا می توانستند مشکلاتشان را برطرف و یا خواسته هاشان را براورده کنند.

 

فعال دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس تصریح کرد: بردن تلفن همراه به داخل زندان می تواند به منظور ارتباط با بیرون زندان و یا حتی خارج کشور جهت متشنج کردن اذهان و نوعی مظلوم نمایی باشد.

 

ابراهیمی با بیان اینکه قوه قضائیه با دستگیری آقازاده معروف و به زندان انداختن وی قدرت و توانایی و قاطعیت خود را نشان داد، افزود: ما به قوه قضائیه اعتماد کامل داریم، اما مسئولان باید بیشتر مراقب اتفاقاتی که در اطرافشان می افتد باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی