بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس

«کانون تحلیل و بررسی...»

«کانون تحلیل و بررسی...»

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس

فهیمه سادات حقانی، فعال دانشجویی دانشگاه پیام‌نور طبس در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در بیرجند، با بیان اینکه زمانی که رهبر انقلاب خطوط قرمز را مشخص کردند، وظیفه دولت توجه و عمل به آن است، گفت: دشمن، کارش دشمنی است و این ما هستیم که باید حواسمان را جمع کنیم تا مورد سوءاستفاده قرار نگیریم.

 

وی افزود: لازم بود با توجه به فرامین رهبر انقلاب، دولت همزمان با لغو و نه تعلیق تحریم‌ها اقدام به اجرای برجام می‌کرد؛ چراکه دستاورد هشت ساله ما در زمینه هسته‌ای، چشمگیر بود و حال براحتی داریم آن را از دست می‌دهیم، افرادی روز و شبشان را گذاشتند تا به غنی سازی اورانیوم ۲۰ درصد برسیم که در زمینه‌های بسیاری از قبیل تامین نیاز بیماران به رادیو دارو تا تولید سوخت نیروگاه‌های مهم تهران و تولید نیروی برق و مورد استفاده بود.

 

فعال دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس با اشاره به اینکه چه کسی پاسخگوی خون شهیدانی چون احمدی روشن است که تا پای جان برای غنی سازی این کشور در تلاش بودند و در ‌‌نهایت شهد شیرین شهادت را نوشیدند؟ تصریح کرد: کدام عقل سلیمی می‌پذیرد که ما آنچه را که با زحمت بدست آورده‌ایم را برای جلب اعتماد دشمن، با دست خود نابود کنیم و به راحتی بگوییم اگر به وعده‌هایشان عمل نکردند، دوباره می‌سازیم. مگر این زیرساخت‌ها یک شبه به وجود آمده‌اند که بخواهیم به همین سرعت مجددا بسازیم و به مرحله تولید برسانیم؟

 

حقانی با بیان اینکه گاهی بد نیست سیاست را دولتمردان ما از سیاستمدارانی چون پوتین بیاموزند، افزود: آسیب و آفتی که بجان ما افتاده این است که مدام افرادی در گوشمان زمزمه می‌کنند که ما هیچ نداریم، ما نیاز به رابطه با آمریکا داریم، آمریکا همه دنیاست و در ‌‌نهایت عده‌ای باور کرده‌اند که ما واقعا ناتوانیم.

 

وی گفت: ما روز به روز شاهد هستیم که منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با غیرقابل اعتماد بودن آمریکا صحت بیشتری پیدا می‌کند و این نشان از درک و تجربه بالای ایشان در دشمن‌شناسی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی